Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: problem nie z a AR- brak luzu zaworowego..

  1. #1
    puchaty1988
    Gość

    Domyślnie problem nie z a AR- brak luzu zaworowego..

    Witam problem dotyczy Cinquecento 700
    Wczoraj zmieniłem UPG odpalił na dotyk, ale po około 5min. nie miał mocy nie reagował na gaz,
    Zacząłem szukać bo mi śmierdziało też palonym olejem, okazało się że dekiel zaworów jest pęknięty.
    Zaspawane pęknięcie, olej nie ucieka.

    Problem tkwi w tym, jak do kręcę klawiaturę do oporu to wszystkie zawory są otwarte, trzeba odkręcić klawiaturę 2mm żeby zawory się zamknęły te co mają być zamknięte.
    Luzy zaworowe są tu kasowane hydraulicznie
    Nie wiem czy mnie ktoś zrozumie, ciężko opisać ten problem...
    Po dokręceniu klawiatury nie powinno ścisnąć sprężyny- czyli otwierać zaworu
    A tu zawory są otwarte non stop- i nie odpali.

    Co może być tego przyczyną?? bo już nie wiem gdzie szukać a nie widzi mi się znów ściągać głowice..

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Skoro po dokręceniu pokrywy ściska Ci sprężyny to znaczy, że coś siedzi za wysoko.
    Kompensatory powinieneś wymienić na nowe, po wyjęciu często się zawieszają rozciągnięte na maxa.

  3. #3
    puchaty1988
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    Kompensatory powinieneś wymienić na nowe, po wyjęciu często się zawieszają rozciągnięte na maxa.
    rozwiałeś moje czarne myśli...tak właśnie myślałem że regulatory się zawiesiły...
    to zwów głowicę trzeba ściągać.....
    a jest jakiś sposób na stare czy tylko wymiana??

  4. #4
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Wymien pokrywe zaworow,bo Twoja jest prawdopodobnie skrzywiona i ona uchyla zawory.Jak demontowales klawiature,musisz odczekac az kasetony sie wyreguluja.Najlepiej nastepnego dnia odpalaj.

  5. #5
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    Cytat Napisał puchaty1988 Zobacz post
    a jest jakiś sposób na stare czy tylko wymiana??
    Nie chcę Cię wprowadzać w błąd, ale jak się nie uleżą przez godzinę-dwie zamontowane to marna szansa. Możesz próbować kąpieli w gorącym oleju ale to jak smarowanie trupa oliwą.

    Oczywiście jest opcja wygiętej pokrywy, ale jeśli nie skakałeś po niej a przedtem było OK, to nie widzę powodu żeby teraz było inaczej.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Dobre

  7. #7
    puchaty1988
    Gość

    Domyślnie

    ale jak już miał bym je moczyć w gorącym oleju to wole kupić nowe, bo i tak trzeba wyjmować i tak...
    pokrywę też na wszelki wypadek wymienię bo była spawana również w środku, ale nadlew był za duży i otwierało zawory, ja to spiłowałem ale może trzeba jeszcze....

    Każdy kombinuje tak żeby nie mieć luzu na zaworach a ja muszę ich szukać

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Gdynia
    Auto
    156 2.5 V6 190HP 1999, 159 1.9jtdM 150KM 2006
    Postów
    1,317

    Domyślnie

    A nie lepiej cienkiego spuścić do jeziora?

  9. #9
    puchaty1988
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał dcfan Zobacz post
    A nie lepiej cienkiego spuścić do jeziora?
    20 metrów od domu mam zalew ale niestety nie mogę tego zrobić teraz....wiem że to tylko cintek...
    Ale jak się nie ma co się lubi to się lubi co się ma...;p
    przemieszczam się nim prawie za darmo;p wiec szkoda trochę...

Podobne wątki

  1. [155] Podkładki do ustawiania luzu zaworowego 8v
    Utworzone przez maicher w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 13:00
  2. regulacja luzu w maglownicy
    Utworzone przez Kali_33 w dziale 156
    Odpowiedzi: 39
    Ostatni post / autor: 12-01-2012, 20:45
  3. [155] Regulacja luzu zaworowego
    Utworzone przez Marian w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 20-08-2010, 18:51
  4. Regulacja luzu zaworów 2,4 JTD CF2 10v
    Utworzone przez koles_02 w dziale 166
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 01-05-2010, 14:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory