Strona 13 z 15 PierwszyPierwszy ... 3456789101112131415 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 121 do 130 z 145

Temat: FiatECUScan

  1. #121
    Użytkownik Rowerzysta Avatar waldi102
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159 SW 1,9 JTDM
    Postów
    85

    Domyślnie

    Cytat Napisał epsonix Zobacz post
    W 159 musisz mieć adapter (lub zewrzeć dodatkowe piny w kabelku) jak chcesz podłączyć się do sterownika xenonów albo ABS/ESP. Tu masz więcej info:http://www.multiecuscan.net/SupportedVehiclesList.aspx
    Tylko z tym adapterem ,,typ 1'' w ogóle nie chce się łączyć z samochodem. Nie wykrywa aktywnego połączenia. Tak więc muszę jeszcze przetestować różne konfiguracje podłączenia.

  2. #122
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    10,041

    Domyślnie

    Cytat Napisał waldi102 Zobacz post
    Tylko z tym adapterem ,,typ 1'' w ogóle nie chce się łączyć z samochodem. Nie wykrywa aktywnego połączenia. Tak więc muszę jeszcze przetestować różne konfiguracje podłączenia.
    Nie wiem co masz na myśli pisząc nie chce się łączyć z samochodem. Łączysz się z konkretnym sterownikiem (a nie z samochodem), a ich jest wiele do wyboru. Tylko jeśli wybierzesz sterownik ABS lub xenon to masz się połączyć z adapterem typ1 i dopiero się łączysz, w innych przypadkach używasz ELMa bez adaptera i też dopiero wtedy się łączysz.

  3. #123
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Toruń
    Auto
    Alfa Romeo 159 jtdm
    Postów
    61

    Domyślnie

    witam posiadam elm 327 i nie mogę się połączyć potrzebny jakiś klucz a za bardzo nie wiem o co chodzi pomoże ktoś

  4. #124
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Giulietta'13, Spider V6'99
    Postów
    10,041

    Domyślnie

    Cytat Napisał jasiu159 Zobacz post
    witam posiadam elm 327 i nie mogę się połączyć potrzebny jakiś klucz a za bardzo nie wiem o co chodzi pomoże ktoś
    Rozumiem że pytasz o używanie właśnie z FES/MES. Jeśli tak to z tego co pamiętam (instalowałem ze 2 lata temu u siebie, od tego czasu tylko nadinstalowuje nowsze wersje) klucz jest potrzebny tylko jeśli chcesz używać w pełni funkcjonalnej wersji, a do takiej musisz dokupić licencję (ok 250zł, jest polski dystrybutor, PMFactory). Bez wpisywania klucza masz wersję okrojoną, nie da się wszystkiego nią zrobić. Więcej info tu: http://www.multiecuscan.net/Default.aspx i/lub w pdfie dołączonym do programu. Wg pdf-a skonfiguruj sobie odpowiednio port pod którym będzie widoczny Twój ELM - wszystko jest krok po kroku opisane. Przy podłączaniu do auta kolejność - na zgaszonym silniku wtykasz adapter, wtedy dopiero odpalasz laptopa, później stacyjkę i łączysz się z programu. Odwrotnie przy rozłączaniu, inaczej potrafi auto wywalić błąd np. ABSu, który zaś później trzeba kasować (sam też się skasuje ale trzeba pojeździć trochę). Pewnie w tym wątku, jak i innym (Interfejsy Diagnostyczne) znajdziesz dużo przydatnych informacji, doczytaj sobie.

  5. #125
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie Prośba o ocenę logów

    Ciśnienie doładowania:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Cisnienie doladowania.jpg
Wyświetleń:	211
Rozmiar:	86.3 KB
ID:	116246

    Ciśnienie paliwa:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cisnienie paliwa.jpg
Wyświetleń:	174
Rozmiar:	80.3 KB
ID:	116247

    Korekty:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	korekty.jpg
Wyświetleń:	243
Rozmiar:	93.3 KB
ID:	116248

    Masa powietrza:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Masa powietrza.jpg
Wyświetleń:	408
Rozmiar:	76.6 KB
ID:	116249

    Obroty + Dawka ogólna + Korekty:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Obroty Dawka Korekty.jpg
Wyświetleń:	387
Rozmiar:	100.3 KB
ID:	116250



    Wygląda wszystko OK prócz wtryskiwaczy... Pierwsza minuta na wykresie: "korekty" była w okolicy biegu jałowego później jazda z lekkim gazem Czwarty wtryskiwacz prawdopodobnie do wymiany czy raczej zacząć od klapek zawirowań??
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  6. #126
    Użytkownik Znawca Avatar Kali_33
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    GTV 2.0TS 1997
    Postów
    1,525

    Domyślnie

    czy coś się dzieje niepokojącego?

    z logami coś nie halo, jakieś dziwne wahania odczytów są

  7. #127
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kali_33 Zobacz post
    czy coś się dzieje niepokojącego?

    z logami coś nie halo, jakieś dziwne wahania odczytów są
    Wahania odczytów to raczej wina mojego interfejsu lub konfiguracji. Na mojej 156 mam tak samo. Co drugie odświeżenie niektóre parametry są zerowane.

    Co do niepokojących objawów, to auto potrafi czasem zakopcić.. Ponoć na biało. Na czarno raczej nie da rady z DPF-em? Przyspieszy to raczej jego zapychanie?

    Podczas jazdy z lekkim gazem korekty na 4 wtrysku oscylują w granicy od +2 do +3mg, natomiast na 1 i 3 wtrysku dobijają w okolice -1,5.. Jeśli dobrze rozumiem, to 4 wtrysk ma problem i nadrabiają to wtryski 3 i 1 lub 3 i 1 mają problem a nadrabia to wtrysk 4?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  8. #128
    Użytkownik Pasjonat Avatar jahu
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Giulia Veloce Q4, GT 1300 Junior (1.75)
    Postów
    3,427

    Domyślnie

    Nie obraź się, ale takie logi to nadają się do wyrzucenia. Nie wiemy jak jechałeś, czy gaz do oporu, czy nie (a raczej nie, bo dziura w doładowaniu świadczy o tym, że odpuściłeś gaz). Każdy wykres zupełnie co innego pokazuje.

    Inna sprawa, że takie rzadkie próbkowanie + błędy twojego interfejsu to potęguje pogorszenie możliwej interpretacji logów. U mnie przy prawidłowo zrobionych próbach drogowych próbkowanie co 1,5 sekundy spowodowało, że nie dało się odnaleźć uszkodzonego przepływomierza.

    Kolejna sprawa - obok wykresów należy załączać pliki csv.
    Ostatnio edytowane przez jahu ; 10-12-2013 o 10:47

  9. #129
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar minciu
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    Bolesławiec
    Auto
    156 2.4JTD 2002r 150KM CF3
    Postów
    469

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Nie obraź się, ale takie logi to nadają się do wyrzucenia. Nie wiemy jak jechałeś, czy gaz do oporu, czy nie (a raczej nie, bo dziura w doładowaniu świadczy o tym, że odpuściłeś gaz). Każdy wykres zupełnie co innego pokazuje.

    Inna sprawa, że takie rzadkie próbkowanie + błędy twojego interfejsu to potęguje pogorszenie możliwej interpretacji logów. U mnie przy prawidłowo zrobionych próbach drogowych próbkowanie co 1,5 sekundy spowodowało, że nie dało się odnaleźć uszkodzonego przepływomierza.

    Kolejna sprawa - obok wykresów należy załączać pliki csv.

    Wszystkie logi były robione osobno. Muszę ogarnąć swój interfejs, bo tak jak piszę coś tam jest nie halo. Nie wiem czemu ale przy pełnym bucie nie aktualizowało korekt z wtryskiwaczy... cały czas stały nieruchomo.

    Wracając do tematu korekt, w E46 2.0D 150KM korekty od -3 do +3 mg uznaje się za maksymalne, powyżej wtrysk trup... Jak to wygląda w 159 1.9JTDm 150KM? Zostało to już rozszyfrowane?
    DolnySlask - Boleslawiec. Zgorzelec. Jelenia Gora

    Chetnie Pomoge w zakresie:
    AlfaDiag FiatEcuScan MultiEcuScan - diagnostyka
    MPPS KWP2000 Galletto - zgrywanie map paliwa
    STAG KME - instalacje LPG

  10. #130
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cytat Napisał jahu Zobacz post
    Nie obraź się, ale takie logi to nadają się do wyrzucenia.

    Racja, a w dodatku takie logi wrzuca człowiek z takim podpisem w sygnaturze

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał minciu Zobacz post
    Wracając do tematu korekt, w E46 2.0D 150KM korekty od -3 do +3 mg uznaje się za maksymalne, powyżej wtrysk trup... Jak to wygląda w 159 1.9JTDm 150KM? Zostało to już rozszyfrowane?
    Korekty wcale nie muszą znaczyć, że problem jest we wtryskach. Ale jak już to mówią, że +-4, w co ja nie wierzę
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

Podobne wątki

  1. Fiatecuscan
    Utworzone przez revv w dziale 156
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 24-05-2015, 12:45
  2. fiatecuscan
    Utworzone przez łukaszw256 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-01-2012, 19:28
  3. Fiatecuscan
    Utworzone przez wylly w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-04-2011, 19:44
  4. FiatECUScan
    Utworzone przez borsukmax w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 16-02-2010, 18:24

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory